سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 16432

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 0

همه چیز از یک اداره

 
مردن و خوارى نبردن ، و به اندک ساختن و به این و آن نپرداختن ، و آن را که نصیب به آسانى به دست نیاید با کوشش با آن برنیاید و روزگار دو روز است روزى از تو و روزى به زیان تو ، در روزى که از توست سرکشى بنه و در روزى که به زیان توست تن به شکیبایى ده . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: یکی نه زیاد مثل بقیه! ::: شنبه 88/2/12::: ساعت 8:44 عصر

سلام.

این روزها اتفاقاتی در اداره در حال رخ دادن هست که فعلن به دلیل مسایل امنیتی نمی تونم بنویسم! البته شاید بعدن هم نشد که بنویسم!!! فقط گفتم که بعد بدونین که بنده چقدر ... ! بله! احتمالن در همین روزها مجبوریم شاهد تودیع اجباری (شبیه اخراج) یکی از همکاران باشیم. البته هنوز قطعی نیست. (الان مثلن به نظرتون نگفتم دیگه؟؟!!!!)

اما امروز جلسه ی آموزشی توجیهی پرتال در اداره مون بود. خیلی خوبه اگر بتونیم اون طور که می خوایم راه بندازیم و استفاده کنیم. اما...

خواب آشفته ی این مدت بنده با این موضوع شروع شده. چون با تغییراتی که در اداره به وجود میاد و راه اندازی این پرتال، کارهام بدون اغراق حداقل 2 برابر می شه و همین نگرانم کرده. از اون جا که این حقیر هم کنجکاوه و هم نمی تونه ببینه که کاری که خودش می تونه بهتر انجام بده، داره با کیفیتی پایین تر ارائه می شه؛ می دونم که توی بحث پرتال هم مثل مباحث دیگه، حسابی خودم رو درگیر خواهم کرد و ... . امان از بی وقتی!

دعا کنین بتونیم با برنامه ریزی مناسب به بهترین وجه از این امکانی که الان به وجود اومده، برای خدمت رسانی بهتر استفاده کنیم. چون ارباب رجوعان خارجی ما اغلب از اقشار به قول معروف آسیب پذیرن که دستشون به مبادی مختلف دولتی و امکانات آن چنانی نمی رسه.

تا بعد!